Siirry sisältöön

Miten teen vahinkoilmoituksen?

Suosittelemme sinua tutustumaan vahinkokohtaisiin korvausohjeisiimme, joista voit ensinäkin tarkistaa tuleeko sinun tehdä vahinkoilmoitusta vai hoituuko asia suoraan yhteistyökumppanimme kautta.

Helpoiten teet vahinkoilmoituksen tarvittaessa verkkosivuiltamme löytyvällä lomakkeella. Mikäli sinun tulee lisätä vahinkoilmoitukseesi dokumentteja, saat ne helposti lähetettyä Oma Palvelussa. Samalla voit myös tarkastella aiempia vahinkojasi.

Ohjeita vahinkotilanteisiin

Tutustu

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa asioit helposti ja nopeasti. Voimme käsitellä kaikkia vakuutusasioitasi viestien välityksellä, ja monenlaiset muutokset saat hoidettua välittömästi itse. Kiireellisissä asioissa voit soittaa, mutta useimmiten asioit näppärästi Oma Palvelun kautta silloin kun sinulle parhaiten sopii. Oma Palvelussa voit esimerkiksi:

Asiakaspalvelu ark. 9-14.30

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 9-16.30

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt. Voit jättää myös soittopyynnön soittaessasi palvelun ollessa suljettuna.

Korvauspalvelu ark. 9-12

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Henkilövahinkojen matkahätäpalvelu

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

POP Hinauspalvelu 24/7

Hinauspalvelun tavoitat puhelimitse 24/7. Tilaa hinaus - saat apua silloin, kun sitä tarvitset.

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat-palvelu

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa