Siirry sisältöön

POP Vakuutus on EPSI Rating Vakuutus 2024 -tutkimuksen mukaan erittäin tyytyväisten asiakkaiden vakuutusyhtiö

EPSI Rating Vakuutus 2024 on vuosittain vakuutusalalla ulkopuolisen toteuttama laaja asiakastyytyväisyystutkimus. Tutkimuksessa selvitetään muun muassa asiakkaiden tyytyväisyyttä, uskollisuutta, yhtiön imagoa, tuotteiden ja palveluiden laatua sekä kokemusta vastineesta rahalle. POP Vakuutus sijoittui vakuutusalan keskiarvoa paremmin asiakastyytyväisyydessä, asiakasuskollisuudessa, palvelulaadussa sekä vastinetta rahalle -kategoriassa.

EPSI Rating 2024 Vakuutusyhtiöiden asiakastyytyväisyys yksityisasiakkaiden keskuudessa

Kuva EPSI Rating Vakuutus 2024 -tutkimus.

Erittäin tyytyväisten asiakkaiden vakuutusyhtiö

POP Vakuutus ylsi tuloksellaan rankingin kolmannelle sijalle erittäin tyytyväisten asiakkaiden rajan ylittäneellä, yli 75 indeksipisteen tuloksella. Kärkikastin sijoituksen taustalta löytyvät tutkimuksen laatijan mukaan muun muassa se, että POP Vakuutuksen asiakkaat ovat kokeneet saavansa hyödyllistä apua yleisiin kysymyksiin ja perusasioiden selvittämiseen, mikä on lisännyt tyytyväisyyttä erityisesti digitaalisiin palveluihin.

Tulokseemme erityisesti digitaalisen kokemuksen osa-alueella voi olla todella tyytyväinen. Asiakkaamme ovat todenneet digitaalisen palvelumme erittäin hyväksi, POP Vakuutuksen toimitusjohtaja Marko Lindfors iloitsee.

Alan keskiarvoa korkeampi tulos monessa eri tutkimuskategoriassa

Tutkimukseen kolmatta kertaa osallistunut POP Vakuutus sijoittui alaan keskivertoa selvästi korkeammalle tasolle asiakastyytyväisyydessä, asiakasuskollisuudessa, palvelulaadussa sekä vastinetta rahalle -kategoriassa. Koko toimialalla taso on tutkimuksen mukaan kasvanut merkittävästi

"Tämä on inspiroivaa ja kertoo myös siitä, että valitsemamme suunta on oikea. Kilpailijoidemme menestys kannustaa meitäkin kehittämään toimintaamme jatkuvasti paremmaksi, jotta voimme jatkossakin tarjota poikkeuksellista asiakaskokemusta ja kehittää erityisesti digitaalisia palveluitamme entistäkin korkeammalle tasolle tulevaisuudessa," Lindfors kertoo.

Lisätiedot ja mediayhteydet

Jasmina Mero

Jasmina Mero

Markkinointi

  • jasmina.mero@suomenvahinkovakuutus.fi