Siirry sisältöön

Mitä jos toisen vakuutusyhtiön asiakas on aiheuttanut autolleni vahingon?

Odota ensisijaisesti toisen vakuutusyhtiön päätöstä. Toisen ajoneuvon ollessa syyllinen liikennevahinkoon, kuuluu korvausvastuu ja vahingon käsittely syyllisen ajoneuvon liikennevakuutusyhtiölle.

Mikäli sinulla on kolariturva, voidaan tapaus käsitellä halutessasi etukäteen myös kaskovakuutuksestasi. Näin toimitaan usein, jos liikennevahingon syyllisyysratkaisu viivästyy. Kun vastapuolen yhtiö korvaa vahinkosi, teemme vastapuolen yhtiöön takaisinhaun korjauskuluista. Haemme samalla myös omavastuuosuutesi takaisin ja kaskovakuutuksen bonus palautuu ennalleen, mikäli vastapuolen yhtiö maksaa kaskovakuutuksesta maksetut korvaukset takaisin POP Vakuutukselle.

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa asioit helposti ja nopeasti. Voimme käsitellä kaikkia vakuutusasioitasi viestien välityksellä, ja monenlaiset muutokset saat hoidettua välittömästi itse. Kiireellisissä asioissa voit soittaa, mutta useimmiten asioit näppärästi Oma Palvelun kautta silloin kun sinulle parhaiten sopii. Oma Palvelussa voit esimerkiksi:

Asiakaspalvelu ark. 9-15.30

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 9-16.30

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt. Voit jättää myös soittopyynnön soittaessasi palvelun ollessa suljettuna.

Korvauspalvelu ark. 9-12

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Henkilövahinkojen matkahätäpalvelu

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-15.30

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat-palvelu ark 9-15.30

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa