Siirry sisältöön

Mitä voin itse tehdä Oma Palvelussa?

Oma Palvelussa voit tehdä monia muutoksia asiakastietoihisi, kuten lisätä tilinumeron tai verkkovaltuutuksen, muuttaa laskutustapaa tai päivittää vakuutuksiasi.

Voit valita mieleisen laskujen ja vakuutusasiakirjojen toimitustavan. E-laskutilaus omaan verkkopankkiisi hoituu hetkessä ja tilinumerosi ilmoitat meille turvallisesti maksunpalautuksia tai korvausten maksamista varten.

Sinun on mahdollista tehdä Oma Palvelussa verkkovaltuutus, jolla valtuutat toisen henkilön tarvittaessa hoitamaan vakuutus- ja vahinkoasioitasi asettamiesi rajoitusten puitteissa suoraan Oma Palvelussa ja puhelimitse. Tällöin sinun ei tarvitse täyttää perinteistä valtakirjaa.

Oma Palvelusta löydät niin avoimet ja menneet laskusi, sinulle lähetetyt tarjoukset kuin nykyiset vakuutusasiakirjasikin. Voit siirtää laskusi eräpäivää, hyväksyä tarjouksia ja tallentaa vakuutusasiakirjat itsellesi. Esimerkiksi matkavakuutustodistuksen löydät matkavakuutuksesi tiedoista.

Voit muuttaa esimerkiksi ajoneuvovakuutuksesi turvatasoa, päivittää autovakuutuksen tietoihin vuotuiset ajokilometrisi tai ladata green cardin. Nykyisin pystyt myös tekemään Oma Palvelussa sähköisiä rekisteröintejä ajoneuvollesi sekä liikennekäytöstäpoiston tai liikennekäyttöönoton. Vuodenaikahinnoiteltujen vakuutusten laskutukseen liikennekäytöstäpoiston ajalta tutustut tarkemmin täältä.

Jos vahinko yllättää, saat tehtyä vahinkoilmoituksen näppärästi Oma Palvelussa. Lisäksi vapaaehtoisten vakuutusten päättäminen on palvelussa mahdollista. Esimerkiksi muuttaessasi uuteen asuntoon voit ensin tehdä uuden vakuutuksen kotivakuutuslaskurissamme, jonka jälkeen voit päättää vanhan kotivakuutuksesi Oma Palvelussa.

Mikäli et saa hoidettua asiaasi Oma Palvelussa itse, voit aina lähestyä meitä viestillä. Viestit-palvelussa lähetät ja vastaanotat viestejä tunnistautuneena. Sen johdosta voitkin viestein hoitaa kaikkia vakuutusasioitasi kanssamme.

Kirjaudu Oma Palveluun

Oma Palvelu

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa asioit helposti ja nopeasti. Voimme käsitellä kaikkia vakuutusasioitasi viestien välityksellä, ja monenlaiset muutokset saat hoidettua välittömästi itse. Kiireellisissä asioissa voit soittaa, mutta useimmiten asioit näppärästi Oma Palvelun kautta silloin kun sinulle parhaiten sopii. Oma Palvelussa voit esimerkiksi:

Asiakaspalvelu ark. 9-15.30

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 9-16.30

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt. Voit jättää myös soittopyynnön soittaessasi palvelun ollessa suljettuna.

Korvauspalvelu ark. 9-12

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Henkilövahinkojen matkahätäpalvelu

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-15.30

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat-palvelu ark 9-15.30

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa