Siirry sisältöön

POP Vakuutuksen suositteluohjelma poistuu käytöstä, mitä se tarkoittaa käytännössä?

POP Vakuutuksen suositteluohjelma poistuu käytöstä järjestelmäuudistusten vuoksi. 1.1.2025 alkaen asiakkaamme eivät voi enää jakaa henkilökohtaisia suosittelukoodejaan eteenpäin ja kerryttää uutta suosittelusaldoa. Olemassa oleva suosittelusaldo on käytössä toistaiseksi.

Tiedotamme suositteluohjelman päättämisen aikataulusta kevään 2025 aikana. Suosittelusaldosi voit tarkistaa Oma Palvelusta.

Mikäli tarvitset lisätietoja tai voimme muuten olla avuksi, tavoitat meidät helposti Oma Palvelusta.

Kirjaudu Oma Palveluun

Oma Palvelu

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa asioit helposti ja nopeasti. Voimme käsitellä kaikkia vakuutusasioitasi viestien välityksellä, ja monenlaiset muutokset saat hoidettua välittömästi itse. Kiireellisissä asioissa voit soittaa, mutta useimmiten asioit näppärästi Oma Palvelun kautta silloin kun sinulle parhaiten sopii. Oma Palvelussa voit esimerkiksi:

Asiakaspalvelu ark. 9-15.30

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 9-16.30

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt. Voit jättää myös soittopyynnön soittaessasi palvelun ollessa suljettuna.

Korvauspalvelu ark. 9-12

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Henkilövahinkojen matkahätäpalvelu

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-15.30

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat-palvelu ark 9-15.30

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa