Siirry sisältöön

Voiko alaikäinen käyttää sähköisiä palveluja?

Jos alaikäisellä on pankkitunnukset, hän voi hoitaa omia vakuutusasioitaan POP Vakuutuksen verkkosivuilla Oma Palvelussa. Oma Palvelussa voi esimerkiksi pyytää vakuutusmuutoksia, ilmoittaa tilinumeron ja nähdä laskutiedot. Alaikäinen voi tehdä myös ajoneuvon liikennekäytöstäpoiston ja vakuutuksen päättämisen sekä luovutusilmoituksen verkkopalvelussamme. Vakuutusostot onnistuvat ainoastaan puhelimitse myyntipalvelumme kautta. Huoltajalle ei ole mahdollista lisätä verkko-oikeuksia alaikäisen Oma Palveluun.

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa asioit helposti ja nopeasti. Voimme käsitellä kaikkia vakuutusasioitasi viestien välityksellä, ja monenlaiset muutokset saat hoidettua välittömästi itse. Kiireellisissä asioissa voit soittaa, mutta useimmiten asioit näppärästi Oma Palvelun kautta silloin kun sinulle parhaiten sopii. Oma Palvelussa voit esimerkiksi:

Asiakaspalvelu ark. 9-15.30

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 9-16.30

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt. Voit jättää myös soittopyynnön soittaessasi palvelun ollessa suljettuna.

Korvauspalvelu ark. 9-12

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Henkilövahinkojen matkahätäpalvelu

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-15.30

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat-palvelu ark 9-15.30

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa