Siirry sisältöön

Miten minun tulee toimia, jos haluan vaihtaa vanhan liikennevakuutukseni uuteen?

Jos olet hankkinut liikennevakuutuksesi ennen 1.1.2017 ja haluat vaihtaa sen uuteen, kirjaudu Oma Palveluun ja lähetä asiakaspalveluun viesti. Valitse viestin aiheeksi ”Bonusasia” ja ilmoita sen ajoneuvon sopimusnumero ja rekisteritunnus, johon muutos halutaan tehdä.

Jos sinulla ei ole vielä POP Vakuutuksen autovakuutusta, saat laskettua hinnan ja hankittua vakuutuksen kätevästi verkkokaupassamme.

Lähetä viesti Oma Palvelun kautta

Kirjaudu sisään

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa asioit helposti ja nopeasti. Voimme käsitellä kaikkia vakuutusasioitasi viestien välityksellä, ja monenlaiset muutokset saat hoidettua välittömästi itse. Kiireellisissä asioissa voit soittaa, mutta useimmiten asioit näppärästi Oma Palvelun kautta silloin kun sinulle parhaiten sopii. Oma Palvelussa voit esimerkiksi:

Asiakaspalvelu ark. 9-15.30

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 9-16.30

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt. Voit jättää myös soittopyynnön soittaessasi palvelun ollessa suljettuna.

Korvauspalvelu ark. 9-12

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Henkilövahinkojen matkahätäpalvelu

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-15.30

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat-palvelu ark 9-15.30

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa