Kuinka toimin, jos maksoin laskun väärillä tiedoilla tai minulla on kysyttävää palautuksesta tai muusta laskuasiasta?
Mikäli olet maksanut laskun esimerkiksi väärällä viitteellä, voimme löytää maksusi kun toimitat meille maksun tiedot. Tositteena käy esimerkiksi maksukuitti, jonka voi toimittaa sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@popvakuutus.fi. Voit myös kopioida maksun tiedot ja toimittaa ne meille Oma Palvelun kautta viestillä. Mikäli maksussa on jotain epäselvyyttä, laitathan aina maksukuitin yhteyteen lyhyen selvityksen tilanteestasi, niin asiakaspalvelijamme pystyy selvittämään tilanteesi nopeasti.
Mikäli sinulle herää kysyttävää palautuksiin tai muuhun laskutusasiaan liittyen, voit olla meihin yhteydessä Oma Palvelun kautta lähetetyllä viestillä.