Siirry sisältöön

Kuinka toimin, jos maksoin laskun väärillä tiedoilla tai minulla on kysyttävää palautuksesta tai muusta laskuasiasta?

Mikäli olet maksanut laskun esimerkiksi väärällä viitteellä, voimme löytää maksusi kun toimitat meille maksun tiedot. Tositteena käy esimerkiksi maksukuitti, jonka voi toimittaa sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@popvakuutus.fi. Voit myös kopioida maksun tiedot ja toimittaa ne meille Oma Palvelun kautta viestillä. Mikäli maksussa on jotain epäselvyyttä, laitathan aina maksukuitin yhteyteen lyhyen selvityksen tilanteestasi, niin asiakaspalvelijamme pystyy selvittämään tilanteesi nopeasti.

Mikäli sinulle herää kysyttävää palautuksiin tai muuhun laskutusasiaan liittyen, voit olla meihin yhteydessä Oma Palvelun kautta lähetetyllä viestillä.

Kaikki usein kysytyt kysymykset

Etkö löytänyt vastausta?

Ota meihin yhteyttä

Oma Palvelussa hoidat vakuutusasioita 24/7

Oma Palvelussa asioit helposti ja nopeasti. Voimme käsitellä kaikkia vakuutusasioitasi viestien välityksellä, ja monenlaiset muutokset saat hoidettua välittömästi itse. Kiireellisissä asioissa voit soittaa, mutta useimmiten asioit näppärästi Oma Palvelun kautta silloin kun sinulle parhaiten sopii. Oma Palvelussa voit esimerkiksi:

Asiakaspalvelu ark. 9-15.30

Autamme henkilökohtaisissa vakuutusasioissa

Myyntipalvelu ark. 9-16.30

Uudet vakuutukset ja tarjouspyynnöt. Voit jättää myös soittopyynnön soittaessasi palvelun ollessa suljettuna.

Korvauspalvelu ark. 9-12

Korvauspalvelu auttaa sinua uusissa ja jo avoinna olevissa vahinkoasioissasi

POP Henkilövahinkojen matkahätäpalvelu

Matkahätäpalvelu auttaa sinua 24h kun tarvitset välitöntä apua matkallasi sattuneen henkilövahingon hoidossa.

Liikennevakuutuspalvelu ark. 9-15.30

Lakisääteisen liikennevakuutuksen vakuutus- ja vahinkoasiat

Pyydä tarjous

Olemme yhteydessä sinulle sopivana ajankohtana

Chat-palvelu ark 9-15.30

Chat palvelee sinua vakuutuksiin liittyvissä asioissa